I am the bone of all test.

Book is my body,and coffee is my blood,

have created over a thousand results.

Unknown to Rest.

Nor known to Life.

Have withstood pain to create many answers.

Yet,those hands will never hold anything.

So as I pray,unlimited test works.




考考考,我的生活就是不斷的考試XD

話說,我已經忘記到底從什麼時候開始這種痛苦的日子。

我只知道別人期中考還沒開始,我們就已經在考;

別人期中考開始,我們繼續跟著考;

別人期中考結束,我們仍然在考。

我的大一下,就是由不斷的考試組成的。

大考、小考、期中考、隨堂考、期末考。

我已經很久沒有體會到不用考試的感覺了。

我迫切的需要清閒的日子...,再這麼考下去我一定會炸掉!!


03:14
arrow
arrow
    全站熱搜

    aptx144 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()